28.6.14

Blommor, fjäril samt lite bling

Jag tror att mitt härliga blompapper skulle behöva en ram, men det får bli till nästa gång. Nu är fjärilen och blinget det enda som pryder kortet, så det här är väl nästan det närmaste CAS jag kommer :) Ursrpungligen inspirerade detta inlägg från Pöydän Kulma mej, jag har faktiskt aldrig tidigare klippt kring konturklistermärken (eller vad de nu heter), men det var ju en bra ide :)

Jag deltar i: Incy Wincy (Things with Wings), 613 Avenue (AG w/ option of pink), Brown Sugar (Colors - color palette), Crafty Girls (AG), Crafty Catz (AG), TTCRD (AG), Fan-Tastic Tuesday (AG) och Simon Wednesday (AG).

5 kommentarer:

  1. Ihanan kesäinen ja ajankohtainen. Pihassani pionit kukkivat yhtä kauniisti kuin kortissasi.

    SvaraRadera
  2. Beautiful card Jessi thank you for joining us this week at Crafty Catz
    Hugs Dianne xx (DT)

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card Jessi, the butterfly is so pretty.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Mandy xx

    SvaraRadera
  4. So pretty. Love how you cut the paper so the flowers are the focal point. Thanks for sharing this with us at Through The Craft Room Door.
    Please join us again! (Hugs) Cara

    SvaraRadera
  5. Pretty background paper to show off your lovely diecut butterfly.
    Thanks for sharing with us at Crafty Girls Challenges and hope to see you again.
    Hugs,
    Sandy

    SvaraRadera