2.10.13

I scream, you scream, we all scream ICECREAM!


Första gången jag var i USA var det en reklamkampanj som använde rubrikens slogan, och den har jag inte blivit kvitt sen dess :)

Min sommarinspiration fortsätter, precis som min Pete Hughes inspis :) I och med bröstcancer medvetenhetsmånaden (eller hur man nu uttrycker det på svenska?) nu i oktober, var jag dessutom inspirerad av att använda ljusrött. Jag deltar i följande utmaningar:  Lexi's Creations #100 (Pink), TTCRD (AG) och Papertake Weekly (AG).

5 kommentarer:

  1. very yummy and sweet!!!!

    hugs and kisses from germany,
    silvi (GD this week on lexi's creations challenge)

    SvaraRadera
  2. Looks good enough to eat Jessie!! great card,Thanks for joining the TTCRD challenges!
    Hugs,Sandra

    SvaraRadera
  3. Nyt tekee mieli jätskiä! Hieno toteutus kohokuviointeineen.

    SvaraRadera
  4. What a cute card a love
    Y pink card.
    Thanks for joining us at lexi creations
    Tracey dt

    SvaraRadera